.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
قاليباف:نامردان ديروز نان جنگ را نخورند

شهردار تهران با اشاره به رشادت‌هاي رزمندگان در جنگ گفت: فضاي حاکم بر جنگ و جامعه آن روز باعث مي‌شد که يک بسيجي وقتي پايش را روي مين از دست مي‌دهد يا يک رزمنده از ناحيه‌ دو چشم هدف آتش دشمن قرار مي‌گيرد، درد را تحمل کند.
به گزارش آينده، محمدباقر قاليباف طي سخناني در پانزدهمين يادواره‌ ??? شهيد مجتمع مسکوني فجر تصريح کرد: خانواده معظم شهدا چون با خدا معامله کرده‌اند، هيچ چشم‌داشتي به هيچ‌کس و هيچ جا ندارند. اين ما هستيم که محتاجيم خدمت‌گزار آنان باشيم.
وي افزود: در آن فضا هيچ‌کس به فکر نام و جايگاه خود نبود. عدالت به معناي واقعي وجود داشت؛ همان چيزي که امروز نيست.
شهردار تهران يکي از مشکلات موجود در عرصه فرهنگ جهاد و شهادت را عدم ارايه‌ تصويري صحيح از دوران دفاع مقدس به نسل امروز برشمرد و خاطرنشان کرد: متاسفانه با وجود تلاش‌هاي زيادي که از سوي هنرمندان، صاحبان قلم و ساير اقشار صورت مي‌گيرد، باز هم آن فضا به نحو شايسته و بايسته‌اي به نسل امروز منتقل نمي‌شود.
وي با بيان اين‌که نبايد کار خلاف فرهنگ جهاد و شهادت انجام دهيم، تاکيد کرد: بنده و امثال بنده اگر در جبهه بوديم، حق نداريم امروز بابت آن سر کسي منت بگذاريم يا به عنوان يک ابزار از آن استفاده کنيم. با توجه به اين مطلب، ديگراني هم که هيچ انسي با فرهنگ جهاد و شهادت ندارند و آن روز در صف نامردان قرار داشتند، حق ندارند امروز پيشقراول دفاع از جنگ و جبهه باشند. اين افراد مي‌خواهند نان آن روز را بخورند.
شهردار تهران در بخش ديگري از سخنان خود، اظهار کرد: ما هم خوب نبوديم؛ چرا که اگر خوب بوديم امروز کارمان پشت تريبون ايستادن و سخن گفتن نبود بلکه با کاروان شهدا همراه مي‌شديم.


استفاده از اين خبر فقط با ذكر نام شمال نيوز مجاز مي باشد .
ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();
نظرات خوانندگان :

نا شناس 19 مهر 1389
وقتي كوس جنگ نواخته شود مرد از نا مرد شناخته مي شود

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.114 seconds.